درخواست خانواده‌های اسرای صهیونیست از نتانیاهو پورمحمدی، عارف و مرندی با رئیس جمهور منتخب دیدار کردند جلیلی با سرپرست ریاست جمهوری دیدار کرد سناتور آمریکایی: پلوسی و اوباما به جای بایدن کشور را اداره می‌کنند در مورد اعضای خانواده مسعود پزشکیان بیشتر بدانید رئیس قوه‌قضائیه: فصل همدلی و وفاق بیشتر است | موظفیم به رئیس‌جمهور منتخب کمک کنیم سردار رادان به دیدار رئیس جمهور منتخب رفت جزئیات مراسم تحلیف رئیس‌جمهور منتخب در مجلس اعلام شد فرمانده منطقه پدافند هوایی شمال شرق: مهم‌ترین پیام انتخابات، حمایت قاطع مردم از نظام جمهوری اسلامی ایران بود مخبر قانون برنامه هفتم را ابلاغ کرد دختر جوان، پسر فامیل را به تعرض متهم کرد سخنگوی وزارت خارجه: دولت سیزدهم تمام تلاشش را برای تامین منافع ملی به کار بست تأیید استعفای مسعود پزشکیان از مجلس با تنفیذ رهبر معظم انقلاب نخست‌وزیر جدید انگلیس: به‌رسمیت‌شناختن فلسطین حق انکارناپذیر فلسطینیان است برای ثبت در تاریخ یا برای اثبات به تاریخ نتانیاهو شرطی دیگر به شروط غیرقابل مذاکره اشغالگران اضافه کرد اعلام نتایج نهایی انتخابات فرانسه | هیچ ائتلافی اکثریت پارلمانی را کسب نکرد وعده وزیر دفاع جدید انگلیس : کمک‌های تسلیحاتی به اوکراین افزایش می یابد مخبر بر ثبت ویژگی‌های مدیریتی شهید رئیسی به‌ عنوان الگوی عملی برای اداره کشور تاکید کرد
سرخط خبرها

رئیس بازرسی انتخابات خراسان‌رضوی: رعایت اصل بی‌طرفی عوامل اجرایی یکی از شاخص‌های ارزیابی ماست + فیلم

  • کد خبر: ۲۳۷۴۷۰
  • ۱۵ تير ۱۴۰۳ - ۱۳:۴۱
رئیس بازرسی انتخابات خراسان‌رضوی: رعایت اصل بی‌طرفی عوامل اجرایی یکی از شاخص‌های ارزیابی ماست + فیلم
رئیس بازرسی انتخابات خراسان‌رضوی در خصوص سلامت انتخابات عنوان کرد: رعایت اصل بی‌طرفی عوامل اجرایی یکی از شاخص‌های ارزیابی ماست.

به گزارش شهرآرانیوز، محسن نجات امروز، ۱۵ تیر ۱۴۰۳، در استودیو انتخابات خراسان‌رضوی اظهار کرد: تا‌کنون که چندین ساعت از آغاز انتخابات سپری شده، حضور فعالانه بازرسان ما در استان الگوی ویژه‌ای در این دوره شده است.

وی افزود: علاوه بر ۴۷۰ بازرس، ۳۵ بازرس ویژه برای شهرستان‌ها و مشهد در نظر گرفتیم و ۳۰ نفر بازرس غیرمحسوس نیز عملکرد بازرسان را رصد می‌کنند. مجموع عوامل اجرایی ما ۵۵۰ نفر است. همکاران ما در این چند دوره انتخابات پای کار بودند و با دغدغه تا پایان رأی‌گیری ما را همراهی کردند.

مدیرکل دفتر مدیریت عملکرد، بازرسی، امور حقوقی و ارتباطات مردمی استانداری خراسان‌رضوی در خصوص سلامت انتخابات عنوان کرد: رعایت اصل بی‌طرفی عوامل اجرایی یکی از شاخص‌های ارزیابی ماست.

نجات ادامه داد: هرگونه سوءاستفاده احتمالی از امکانات دولتی، رفع شائبه جانب‌داری له یا علیه کاندیدا و ممانعت از شایعه‌سازی و ایجاد ابهام یا شبهات را که روند انتخابات را تحت تأثیر قرار دهد، رصد کردیم. دقایقی قبل با ۳۴ شهرستان صحبت کردم، شرایط آرام، خوب و پایدار است.

رئیس بازرسی انتخابات خراسان‌رضوی بیان کرد: از ابتدای روند انتخابات، بیش از ۱۰۰ تماس با سامانه ۱۱۱ داشتیم، اما تخلفات قابل‌اعتنا و نیازمند بررسی نبود و اگر موارد کوچکی بوده، رصد کردیم.

وی خاطرنشان کرد: صبح امروز گزارش داشتیم که در یکی‌دو مورد، برخی نمایندگان نامزد‌ها اطراف صندوق و شعب ما حضور دارند و پیشنهاد می‌دهند که به کاندیدای ما رأی دهید. ما رصد کردیم و این افراد محل را ترک کردند.

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->